Wat onze partners zeggen...

"Via kozijnen-leveranciers.nl hebben wij ons klantenbestand aanzienlijk weten te vergroten. Ook een ideale service voor de beginnende kozijnen leverancier.“

"Wat ik erg prijzenswaardig vind is dat de servicedesk van kozijnen-leveranciers.nl erg vriendelijk en deskundig is. Mijn vertouwen in Happy To Serve en de offerteaanvragen is dan ook zeer hoog."

"Ik wist niet dat het zo makkelijk was om aan klanten te komen. Meldde mijn bedrijf aan, werd teruggebeld en een paar dagen later ontving ik de eerste aanvragen!“

Kozijnen Vergelijken

Snel en eenvoudig offertes bij
meerdere leveranciers aanvragen

Veel gestelde vragen

Gratis en vrijblijvend offertes aanvragen bij verschillende serreleveranciers bij je in de buurt? 

1) Hoe kan ik mijn bedrijf aanmelden?
Je kunt je bedrijf online aanmelden. Na ontvangst van het online aanmeldingsformulier neemt één van onze accountmanagers contact met je op om je verder te begeleiden bij je vermelding op de website.

2) Hoe worden de offerte aanvragen gefilterd?
Op onze website kunnen aanvragers selecteren op postcodegebied en type/soort opdracht. Op die manier krijg je gerichte aanvragen op maat binnen.

3) Wat zijn de kosten?
Een vermelding op de website is gratis. Plaats je bedrijfsomschrijving en logo. Hier zijn geen extra kosten aanverbonden. Je betaalt alleen maar een vast  bedrag per aanvraag.

4) Worden alle aanvragen naar alle bedrijven in een postcode gebied gestuurd?
Nee, de potentiële klant maakt zelf een selectie.

5) Kan ik elk moment stoppen met kozijnen-leveranciers.nl
Ja, je kunt elk moment stoppen door het sturen van een kort briefje of e-mail waarin je aangeeft te willen stoppen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

6) Wat doen jullie om meer offerte aanvragen te genereren?
Dit doen wij door middel van internetmarketing, waarin wij sinds 1995 actief zijn.

7) Zijn de aanvragers alleen prijskopers?
Nee, uit ervaring blijkt de gemaksfactor en het feit dat kozijnen-leveranciers.nl makkelijk vindbaar is via verschillende zoekmachines, bijdraagt aan veel kwalitatief goede offerte aanvragen. 

8) Wat kan ik doen met aanvragen waar ik niks mee kan?
Alleen correcte informatie aanvragen worden in rekening gebracht:
In de volgende gevallen kan een aanvraag in zijn geheel binnen 10 werkdagen worden teruggezonden via e-mail:

  • Bij een aanvraag van buiten je vermeldingsgebied of opgegeven aanvraag soort.
  • Wanneer een aanvraag dubbel aan je toegezonden is.
  • Wanneer het telefoonnummer en het e-mailadres ontbreken / incorrect zijn.
  • Wanneer het geen echte aanvraag is (bijv. sollicitatie, schoolopdracht)

9) Kan ik de informatie die bij mijn bedrijf staat aanpassen?
Ja, je bent er vrij in om de informatie die bij je bedrijf staat aan te passen. Door ons een e-mail te sturen met de nieuwe tekst kunnen wij dit voor je aanpassen. Ook aanpassingen qua regiovermelding of adreswijzigingen kun je per e-mail aan ons doorgegeven.

Gelijk deelnemen?
Begin nu met het binnenhalen van nieuwe klanten. Download het deelnameformulier.pdf. Print het uit en fax het ingevuld naar +31-10-808-0414.

Meer informatie of vragen?

Neem contact met ons op: +16 195 00 1440.
E-mail: mailto:[email protected]